Subject: Tervisekassa nõukoja liikme tagasikutsumine, uue liikme nimetamine (Eesti Tööandjate Keskliit)
From: "Ilona Pallon" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Anniki Lai", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Piia Zimmermann" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 14:11:33 +0300

Lugupeetud ministeerium ja Tervisekassa juhatus

Eesti Tööandjate Keskliit esitab dokumendi Tervisekassa nõukoja liikme 
tagasikutsumise ning uue liikme nimetamise kohta, seoses tegevjuhi 
vahetusega.

Palume kinnitust info kättesaamise kohta.

Lisas leiate ka uue liikme nõusoleku ja kinnituse allkirjastatult.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee | 
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad | 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation> 
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja 
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti ettevõtet, 
mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on apoliitiline 
mitteriiklik organisatsioon.

 <https://employers.ee/parim-praktika-2024-konkurss/>